Don't let me go

 
 
 

Det första du tvättar i duschen?

Förmodligen håret, men fötterna blir ju alltid blöta först

 

Gillar du kaffe?

Ojah!

Saknar du någon?

Inte direkt

 

Hur mår du just nu?

Jag är glad och mår bra

 

Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?

Har inte direkt någon crush på någon förutom min kära pojke^^

Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på den?

Ojaah, kina mat varje dag!!

 

Kan du vifta på öronen?

Nee, men skulle va kul å kunna

 

Vad vill du ha just nu?

Ingenting tror jag.

 

Har du någon gång läst en hel bok på ett annat språk?

Jaa har läst Twilight, Holes och nån random på tyska.

 

Kan du dricka mjölk som gått ut för tre dagar sedan?

Så länge den ser bra ut så

 Använder du smileys?

Jaa, man kan ju inte va en känslokall jävel (A)

 

Har du träffat någon kändis?

Njaa, isåfall inom ridsporten

 

Vad anser du om piercingar?

Sååå snyggt!!

 
Vilken låt hade du sist i huvudet?

Pinsamt nog One Directions What makes you beautiful...

 

Vilka länder har du besökt?

Finland, Spanien, Italien, Thailand, Turkiet, Frankrike, Tunisien.

 

Skulle du kunna hoppa fallskärm?

Skulle såå gärna vilja men frågan är ju som jag skulle våga!

Brukar du hyra film?

Det var galet länge sedan jag hyrde men det ger en nostalgi känsla från när man var liten.

 

Var kommer du vara på lördag?

På jobbet, i stallet och med Älskling.

 

Sover du med Tvn på?

Inte direkt, ser typ aldrig på tv längre.

 

Tycker du att du är gammal?

Sen när blev 17 ½ gammalt?

 

Vilken är din favoritårstid?

Skulle nog nästan säga hösten då jag trivs bättre med svalare väder och sen är det så vackra färger och man kan ha mysiga och snygga kläder!

 
Är du mörkrädd?

Ibland, kan vara ganska bra på att skrämma upp mig själv

 

Gillar du ditt liv just nu?

Jaadåå!

 

Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?

Ojah, tycker om och bada men är ofta för lat för att göra det.

 

Har du bra syn?

Det bästa man kan ha på båda ögonen enligt syntester ^^

 

Var är dina föräldrar just nu?

Hemma antar jag.

 

Vad ser du fram emot?

Få lön, fira 1 år med min älskling, fylla 18, tatuera mig, fara utomlands!

 

 
 
Vad har du på dig just nu?

Mysbyxor å en skjorta

 

Vad var det senaste du köpte?

Celcius

 

När svimmade du senast?

hmm, det minns jag inte, tror aldrig jag svimmat riktigt.

 

Hatar du mer än 3 personer?

Man säger inte hatar man säger ogillar.

 

Använder du sushipinnar?

Heter det inte bara pinnar? Men joo det gör jag, man kan inte äta kinamat utan pinnar! Dock hatar jag sushi

Berätta något som ingen vet om dig.

Jag har en tvångstanke att jag måste gå in på min hotmail varje dag, även om jag vet att jag aldrig får typ mail och sånt måste jag ändå göra det. Varför vet jag inte riktigt.

 

Har du varit med om en bilolycka?

Jaa, jag och pappa smällde våran bil för ett par år sedan, det var läskigt (A)

 

 

Vad äter du om du är sötsugen?

Helst godis, men oftast igenting.

 

Anser du att du är mogen?

Beror väl lite på situation och sammanhang.

 

Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?

Mjölk, pasta, fetaost, gruka, paprika.

 

Hur straight är du på en skala från 1-10?

De flesta hävdar att jag är bisexuell, haha till och med min kille, men skulle nog säga 7-8 tycker tjejer kan vara jävligt snygga och attraktiva men tror inte jag skulle kunna få känslor för en tjej.

 

Kommer du rösta vid nästa val?

Ojah, vet dock inte på vem än, ska sätta mig in i det mer när det är dags.

 

Vilken är den senaste filmen du såg?

Pocahontas!!^^

 

 

 

Har du någon gång uppträtt inför massa människor?

Sjöng en massa när jag var yngre och har även dansat en gång, stackars de människor som fick se mig dansa...

 

Vilket är ditt favoritgodis?

hmm, har nog inte direkt någon favorit men något sötsurt, och fransknougat på hemmakväll!!

 

Hur skulle du beskriva detta år med ett ord?

Det bästa, och mest händelserika så här långt!

 

Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara?

hmm, jag vet inte riktigt men jag hade väldigt kul när jag var liten iallfall så kanske då.

 

 

 

 

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback