Go and get it

Varit ute i princip hela dagen.
 
Red Gucci på morgonen och han va så fiiin, for sedan ner på campingen med Älskling och fick träffa hans kompis Felix för första gången och sen kom Sebra. Var där nere ett par timmar innan vi for ner till stan och sen gick jag och Älskling och käkade goo lunch på Vezzo, bara för att fira lite smått^^
Efter det for vi  till Osse och väntade på att klockan skulle bli 8 för att fara iväg mot Brorsans jobb och sen blev det gym i ungefär 1½ timme.
Köttade massa ben och rumpa med squats, utfall med vikter och benpress, körde även lite axlar och bröst och mage samt cyklade 1 mil och sprang en kilometer.
Just nu gör mina ben så ont att jag knappt kan gå och vill inte ens tänka på hur det kommer kännas imorn!
 
Men nöjd är jag!^^
 
Imorn blir det iallfall att gå på stan med Mamma och sen får vi se vad som händer sen :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback