I am who I am

Idag har vi mest varit hemma hos mig, kom världens ösregn när jag och Gucci var ute så det blev att skynda sig hem men vi han bli dränkta ändå..
Imorn blir det iallfall en längre ridtur!
 
Annars så blev det lite soffhäng hos mig, se halva Iron man 3 igen och ha lite spa mys med ansiktsmasker, haha älskling börjar verkligen gilla det där nu ^^
 
Imorn så blir det upp i tid och fara ut och rida gucci, dra på gymmet och kötta sönder och sen blir det nog att se på film å sega lite.
 
I helgen jobbar jag vilket känns rätt surt så jag verkligen ville vara ledig de här sista dagarna innan skolan börjar men pengar är alltid pengar.
 
Imorse såg vi förövrigt på Pocahontas som var en av mina favvo filmer som barn, så sjuukt med nostalgi man får!!
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback