This isn't right

Då har man gått andra skoldagen och börjar få lite mer grepp om ämnena, tror att media kommer vara en inriktning som passar mig perfekt, dock att mitt schema fortfarande är rätt kasst gör att de drar ner en del men men.
 
Kom iallfall hem och pussade lite på min kära pojke som sedan blivit uppplockad för gymnastikträning i Holmsund.
Har jag ens nämnt det att jag och han bort helt själv ute hos mig en vecka medan resten av min familj är i Turkiet?
Som sagt en hel del ansvar!
 
Iallfall efter att han åkt har jag, rullat upp benlindor, mockat hage, bytt vatten, ridit finaste Gucci på en timmes tur, släppt ut hästar på betet, packat hö och gått med hundarna. Sen har jag faktiskt hunnit duscha också.
 
Min pojke är väl hemma om ungefär en timma och då blire att laga lite mat och mysa innan de blir dags för sängen! 
 
Nu ska jag jaga flugor för jag blir galen på alla flugor som flyger omkring här inne!!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback