You can't run from yourself

Hoppträningen gick ba fint, Fick träna på att få igenom honom i sidorna och vända med mig snabbare, då hinderna kom fort, hoppade 2 stycken 2 kombinationer, räcke räcke som stod på kortside medelinjen, hehe om ni fattar vad jag menar (A), och sen var det 3 hinder i rad med 4 galoppsprång i mellan som stod rätt upp på ridbanan.
Han kändes kvick i fötterna och lydig och hoppade fina språng, dock blev det lite klurigt in i bland då han inte riktigt vill forma sig genom svängarna och skjuter ut bogarna lite och den var det lite gropigt och löst precis i svängarna eftersom många andra ridit där tidigare så ibland fick vi lite problem och oflyt men det löste sig lika snabb igen.
 
Avslutade med en trippel på ena långsidan som låg kanske på 115 -120 och det gick bara bra, fick smacka lite på honom då han kan bli lite fegis när det blir högt och behöver mycket stöd men han hoppade de bara fint och lyssnade på mig så jag är nöjd^^!
 
Blev hem och äta och packa om lite grejer och sen bar det iväg till stan och gymmet, pojkarna körde på bra och jag cyklade en mil och körde lite ben och rumpa, det kändes lagom då jag egentligen inte hade tänkt träna alls men är man ändå där är det lika bra att passa på och det känns fel att ba stå och titta på.
 
Imorn blir en stallfri dag så mamma tar Gucci, det ska tydligen ösregna och åska imorn vilket inte kändes så kul..
 
Vad morgondagen har att erbjuda vet jag inte än men det får vi helt enkelt se!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback