Am I ment to be alone

Tror min kropp hatar mig ganska rejält..
 
Först var jag sjuk i ungefär 4 veckor sen blev jag frisk i en vecka och nu är jag lika jävla cp förkyld som innan.
Hostar så mycket att jag håller på att kräkas och min näsa alldeles igentäppt. 
 
Idag och igår tränad vi på att köra i stan och även parkera, och backa. Vinner förmodligen VM i sämst på att parkera -.-' Det är ju omöjligt att backa in utan att man hamnar snett åt nått håll eller står alldeles för nära bilden bredvid -.-' Men körning i stan gick bra, lite läskigt ibörjan och sjukt mycket cyklister och idiot människor som går rakt ut i vägen. 
 
Nu är jag sjukt trött men försökte powernapa i bibblan innan jag började vid 11 men det gick inte så bra.. trodde bibblan skulle vara ett tyst ställe!
 
Förhoppningsvis kommer den här dagen gå ganska fort så jag får sluta och åka hem och pussa på min ponny, och sen åka och pussa på min fina asiat ^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback