At least we tried

Helgen har varit bra och rolig. Har hunnit vara på stan och fixat undan nästan alla julklappar, ätit alldeles för mycket god mat, sett på filmer, serier och bara myst med pojkvän och syster, tagit hand om fina hästarna och hundarna och sovit massa sköna timmar.
 
Idag har jag dock haft grov mensvärk men det har börjat gå över nu, som sagt tjejbesvär haha.
 
Nu ikväll blir det nog att se på filmer och serier tills man somnar och laddar inför sista veckan i skolan.
 
Har 2 inlämningar och 1 prov kvar men känner mig inte så orolig :)
 
Under jullovet ska jag mysa med min fina ponny, jobba lite, sova massa och se om jag kan catcha upp lite med några fina vänner, när man har massa tid att ta vara på :)
 
Snodde en bild från syrrans blogg också:)
 
Kul att min syrra ser äldre ut än jag och hon är 3 år yngre -.-'
Aja får väl hoppas på att jag är fräschare än henne när jag är 40 ;)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback