I never told you the truth

Har precis duschat klart efter en dag på jobbet och några timmar i stallet.
 
Jobbet flöt bara på fint och det var ganska halvlungt till 1 ungefär då hela obbola verkade skulle ha handla.
Körde sedan hem och tog fina lilla grå men en tur i skogen i snöblåsten. Det var mysigt och han skötte sig bara bra, nu kan man ju faktiskt rida i alla gångarter vilket är en otrolig fördel!
Dock är det ju inte så länge kvar nu tills det är dags för lite vila men då hinner väl snön lägga sig ordentligt och de får snart på sig snösulor också så man slipper knacka styltor hela tiden.
 
Nu ska jag surfa runt lite på datorn innan jag börjar med skolarbete så jag inte blir frestad under tiden jag ska plugga.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback