Im faceless

På umeå stads bibblotek finns det verkligen skumma typer!
 
En tant sitter och stirrar på mig i ett hörn, en gubbe sitter och äter leverpastej direkt ur förpackningen som om det vore en subway macka samtidigt som en snubbe fotar varje sida i en tidning som han håller på att läsa O_o
Och jag trodde att jag var skum och konstig!
 
Hur som helst så har jag själv nyss varit och tagit en latte och en macka på cafet och nu är jag riktigt mätt, Känns som bra uppladning inför lite ridhus ridande. Har fortfarande lite beslutsångest ifall jag ska rida på 3 delade eller pelhamet, är även sugen på att testa jaktstången bara för lite variation.
Problemet med de 3 delade är ju dock att han så himla lätt får skavsår i höger mungipa vilket inte alls är bra. Men vi planerar att köpa ett 3 delat bett med fasta ringar så kanske det blir bättre, eller pröva bettet med parerstänger igen. Är ju som sagt inte så kul om han börjar blöda från mungipan efter halva passet... Ser ju ut som om man har slitit i sin häst jättemycket fast man inte har gjort det, att han är skimmel gör ju inte saken bättre då det bara ser ännu värre ut då.
 
Näe nu ska jag göra klart Kakreklamen och sen får ni se resultatet när jag är färdig XD
 
 
 Så maffig och fin han har blivit^^ <3
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback