It's good to know that you still care

Idag har varit en skön dag, började med att fara ut på en timmes tur i skogen med Gucci, han var cp och dryg eftersom de blåste så mycket och han fick även nått konstigt ryck i början och blev rädd för nånting, slängde sig åt sidan så jag for av och sen släpade han mig baklänges på rygg eftersom han började backa och jag vägrade släppa tyglarna -.-' Inte speciellt skönt men klarade mig med ett blåmärke på höften och lite små skrap på ryggen.
Resten av turen gick iallfall bra även om han var lite halv spattig :)
 
Har nyss tittat på Trassel med familjen och om ett tag ska vi börja fara till mormor och morfar för middag^^ Låter hur bra som helst :)
 
Strax innan 8 kommer Thais pappa och hämtar upp oss och då bär de av ner mot bion för att se Hobbit 2 och förhoppningsvis finns det lediga platser ^^
 
 





Vill du bli den bästa designbloggen?:D

http://beccys.com/2013/december/tavling-basta-deignbloggen-2.html#comment

2013-12-28 » 21:09:33

sv: Håller helt klart med dig!
Taaack så mycket. Du är för gullig! <3
Kramar Louise Nosebleed!

Svar: <33
Johanna Persson

2013-12-30 » 12:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback