So we put our hands up

Måste bara säga att min ponny är helt jävla fantastisk!
 
Han var med mig hela träningen och ställde upp hela tiden och hoppade sjukligt bra språng!^^
 
Hoppade en bana i slutet där hinderna låg mellan 1m och 110 sen var ett hinder 115 och det högsta som var trippelbarren låg på 120!! 
Han ställde upp till tusen och hans språng kruva just nu är helt sjuk!
Själv har jag verkligen fått ihop min ridning och försöker hela tiden hålla mitt focus till 100% och det ger verkligen resultat!
 
fan att pappa jobbade så han inte kunde filma för det här hade jag definitivt velat ha på film.
 
Nu taggar vi sönder till min sista ponny säsong och hoppas att vi kan satsa fullt ut och att allt går som det ska!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback