The light behind your eyes

Lyssnar på fin musik från Shingeki no kyojin och känner mig väldigt utvilad då jag i natt sovit mer än 12 timmar. Älskling somnade redan vid 6 och jag somnade i soffan vid 8 tiden. Hade även sovmorgon till 8.30 så det var skönt!
 
Sitter på skolan nu och väntar på att få åka hem, även om jag inte har så många lektioner idag så kände jag mig riktigt otaggad på att vara i skolan, mer än vanligt faktiskt. Aja timmarna går ganska snabbt ändå.
 
Innan jag somnade han jag iallfall se det ny utkommna avsnittet av Shingeki no kyojin, och har jag jääävligt tur så är det där första avsnittet i säsong 2!! Mangan har ju som sagt kommit längre så jag vet ju vad som kommer hända men fortfarande är det så mycket mer episkt att se det!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback