unbreakable

ÄNTLIGEN är jag färdig med min uppgift i illustrator! Vi skulle rita självporträtt efter en vanlig bild på oss,
Jaa det låter inte speciellt svårt men jag tyckte det var jättesvårt och de tog sjukligt lång tid men nu äntligen är jag färdig! Känner mig stolt och blev faktiskt ganska nöjd över slutresultatet ^^
 
Hade faktiskt tänkt visa er slut resultatet, dock blev den kanske inte så jättelik bilden men aja!
 
Hur som helst så har jag snart matteprov, och sen har jag media produktion och sen slutar jag.
Ska åka hem och ta hand om finaste grå innan det blir tillbaka mot stan för att fortsätta med del 3 i vår städa ut allt ur rummet projekt! Idag ger vi oss på garderoben och lådorna under sängen. Samt rensar ut allt annat runt omkring.
 
Låter som en plan!
 
Här kommer min fin fina bild haha, jag jobbade faktiskt hårt för den så lite cred kan jag väl få XD
 
 





ganska likt faktiskt. Snygging ;)

2013-12-19 » 14:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback