We will get through

 
Igår blev det att synda med film och lite godis, såg Pasific rim och den var faktiskt bättre än jag trodde, sen så blev det sängen direkt för hade världens huvudvärk. I natt har jag iallfall sovit gott och drömt om att vi blev attackerade av zombies, jaa det var ju det där med att jag hade skumma drömmar -.-'
Har en ledig dag idag vilket kändes riktigt skönt. Har tagit en skön och välbehövlig sovmorgon och om ett tag ska jag börja röra mig ner mot stan för att ta 1 bussen hem och rida fina Grå, dock så verkar det vara plusgrader ute och han har inga snösulor så får se hur bra det går att rida för han lär ju få världens styltor..
Ska även göra lite skolarbete och sen har jag riskettan som börjar 17.30
 
Så har ju det jag gör idag!:)
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback