You will realize

Om ungefär 1 ½ vecka är det julafton och jag har hittills endast köpt en present! ;o
Känner att jag ligger efter något så rejält!
Sen ju längre tiden går destå mer kaos kommer det vara nere på stan bland alla julklapps shoppare!
 
Vad jag själv önskar har jag faktiskt inte tänkt på så jättemycket.
 
Ska jag vara ärlig så ser nog min önskelist ut ungefär såhär:
 
1. En ny mobil, gärna Galaxy S 4, den mobil jag har nu har jag haft i 3 år och den är verkligen på sluttampen nu!
 
2. Pengar till körkortet
 
3, Pengar till tattueringen
 
4,Nytt löshår
 
5, Present kort på Carlings
 
tror inte jag önskar mig så mycket annat, förra året fick jag ju massa nya snygga hästgrejer,så som ett Gucci schabrak, nytt pannband, mina stigbyglar med röd sula, kingsland västen och en del andra grejer..
 
Nu känns det som på ett sätt lite onödigt med massa hästgrejer då jag har mitt sista år på ponny.
Vad som händer efter det vet jag inte en, men kommer förmodligen inte ha möjlighet till storhäst direkt. Men men only time can tell!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback