And when all hope is gone

Är trött och slut så det här blir ett snabbt inlägg.
 
Tränat i stort sett alla dagar i veckan, extra hårt i onsdags då jag  körde 3 pass, det känns!
 
Igår fyllde jag år och det var mysigt, Blev thaimat till middag, och sen när vi kom hem hade vi planerat att mysa och se film men vem om inte jag lyckas somna medan han står i duschen. Så förbannat sur på mig själv att jag aldrig kan vara vaken. Så väckte han mig inte ens -.-'
Fast om rollerna var ombytta hade jag faktiskt låtit honom sova också.
 
Idag efter skolan blev det en sväng till gymmet och köra kondition och magstyrka, gick väll rätt okej, trotts att jag fortfarande har rejäl träningsvärk, sen hade jag hoppträning med Gucci som gick sådär, Fick inte rikigt igång min ridning och då blir det svårt när hinderna blir höga och vägarna korta. Dock måste han ju vara världens snällaste då han ställer upp så fort jag kräver det av honom. 
Hjärtegull!
 
Imorn blir det eventuellt gym och på kvällen väntas pojkvänsmys och sen kommer det lite fina människor över för att fira att jag fyllt 17 igår.
 
hoppas på en bra dag!:)
 
BTW har jag klippt emolugg igen som blev ful!;o
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback