I will wait for you

Hade skrivit typ världens längsta inlägg om hur tävlingen gick igår och nu när jag loggar in ser jag att det inte har publicerats och det går inte att återställa heller...
 
Iallfall så i L:cn kändes Gucci jättefin, han var lydig och nästan lite för lydig då vi kraschade 2an då jag inte var tydlig med att jag ville lägga av honom stort så han väntade lydigt på mig vilket resulterade i att vi sprang rakt igenom hindret.. heh, men resten av banan gick bara fn fint och allt kändes lätt och kul! Riktigt nöjd med honom ändå.
 
i L:bn hade jag förväntat mig att han skulle vara trött och lite slö men jag hade helt fel! Han var jättepigg och taggad och ännu finare i den här klassen! fick 2 oturliga pet ett på 3an då han blev liiite flack så då petade han ner den och sen var det en ganska snäv sväng upp till 4an då vi hamnade i korsgalopp och fick inte rätt på honom och försökte fokusera på att ta ut vägen och vägen var bra men korsgaloppen gjorde det orytmiskt vilket gjorde att vi kom nära och petade den också. Men resten av banan flöt på hur bra som helst, kom jättebra i kombinationen, han lyssnade så sjukt bra och trotts peten kändes det helt klart som en av våra bästa L:B rundor!
 
Filmer kommer upp senare med båda hästarna!
 
Nu känner jag mig taggad på nästa tävling i Vännäs vecka 12 då båda ponnysarna får följa med igen! Den här gången får Tingis starta L:c!^^,
 

 Avslutar det här inlägget med 3 bilder på Tingis från i helgen :)
 





Grattis så kul!!!!

2013-02-25 » 12:23:57
» jenny

vad kul att det går så bra för er:)Grattis!!
är lite nyfiken på hur det går för din syster med hennes nya ponny. berätta lite i ett inlägg.

2013-02-26 » 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback