Im watching you change

Hade sovmorgon idag till 11.40 vilket kändes riktigt skönt, dock så gick vi och la oss vid halv 2 eftersom vi såg på film, The Apparation, en halv lugn skräckis som faktiskt var bra, lagom för mig som är världens skräckfilmsfegis!
 
Idag så slutar jag vid 3 och blir att ta bussen hem och vänta på att Tingis medryttare Bea ska komma ut så vi kan fara ut och rida tillsammans:) Det är verkligen skönt att ha hittat en medryttare och jag hoppas verkligen att det fortsätter att kunna funka ett tag framöver:)
 
Sen blir det att fara in till stan ikväll och träna, sova och mysa med min finaste och vi har även 3 månaders dag imorn^^,
 





fin hon är.

Svar: jaaa^^,
Johanna Persson

2013-01-31 » 13:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback