Do what you love

 
Så sjukt bra tävlingshelg, nu känns det verkligen som om vi börjar komma tillbaka igen!
Har verkligen fokuserat och verkligen kört 100 % av det jag kan för tillfället då min rygg är så totalt förstörd..
 
L:cn så bestämde jag mig verkligen för att behålla allt från igår, känslan och rytm samt att verkligen rida hela vägen fram.
 
Ponnyn kändes jättetaggad, framme och galet fin och allt bara flöt på hur bra som helst och slutade med en dubbelnolla och vinst!
Han lyssnade hur fint som helst och var så positiv taggad och ärlig!
Kan inte vara nöjdare!!
 
Till Lbn trodde jag att han skulle kännas lite trött men han var fortfarande pigg och taggad!
Kom bra på 1an med fick jobba rätt mycket med höger skänkeln då han ville skjuta ut bogen.
Sen tappade jag iväg honom på 2an och kom lite stort och då fick vi ett stopp. Satte tillbaka mig tog det lugnt och höll ihop honom mer och han hoppade så fint. 3an till 4an inga problem och sen till 5an som var en lite trång räcke räcke kombination så valde jag att hålla i lite extra få ett lite närmre språng och så ha skulle rymmas. Sen flöt allt bara på 6-7 och sen valde jag att gå av lite stort på 8an då jag kände att jag hade honom med mig och fick ett super språng!
 
Är så galet nöjd över denna helg och allt har känts så jävulskt bra, Det var länge sedan han var sådär fin och jag fått ihop mig ridning så här bra och han ställer verkligen upp till tusen bara jag ger honom förutsättningarna!
 
Nu jäklar ska vi fortsätta kämpa och ta med oss allt från den här helgen och bara blicka framåt!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback