Hold me in your arms again

Idag har varit en bra dag, förutom att hoppträningen gick sämst, Så fort träningen började så blev mina ögon jätteskumma och började rinna och svida så jag såg typ ingenting och tappade fokus och känsla och allt, fick inte till det alls och blir bara så himla besviken och ledsen, tur att ponnyn räddade allt och var jätteduktig men det är inte så det ska vara, vi ska vara bra tillsammans.
Nu är det helt enkelt bara att fokusera på det positiva och ladda inför i helgen i Vindeln där jag startar L:c L:b på fredag och debuterar L:b+5 om allt känns bra! Vilket jag strävar efter att det ska!
 
Just nu sitter jag hemma hos Älskling, vi har fixat inför hans student imorn och nu sitter vi bara och taggar som fan!
Imorn ska bli en så sjukt jävla bra dag!:D
 
Mongo på mig men de är så de är! 
 





» mammi

Blir en bra helg. Bara att fokusera och ha roligt. Ha en bra avslutningskväll. Love U <3

2013-06-11 » 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback