Im gonna use my heart and not my head

Detta har varit en riktigt segar dag och det kändes otroligt skönt, just idag var det väldigt skönt med en segar dag.
Tror även jag håller på att bli förkyld vilket inte är så konstigt med tanke på att jag stod ute i regnet 2 timmar i kort klänning och bara ben med ett paraply i ena handen och ett par blommor i andra medan jag såg Älskling åka omkring på sitt flak genom staden, det var underbart att se honom så lycklig!
 
Kvällen var som sagt riktigt bra och det var rätt mycket folk och alla hade så kul, allt var verkligen bra^^
 
Nu ska jag ladda in biler från kameran som jag fotade en fin dag för en vecka sedan och sen ska jag se naruto hela kvällen.
 
Imorn väntas tävling i Vindeln som börjar 15.00 så det blir sovmorgon vilket inte känns helt fel om jag säger så!
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback