Keep me haning on

Har varit i Vindeln i princip hela dagen och sett när Maja och Iddy rider en super runda i L:B+5 och kommer 4a!
De har blivit så duktiga!!
 
Efter vi kom hem for jag och pappa ner till Stöcke PF med Gucci och hoppade, kände att jag ville få igenom den här dåliga känslan som jag fått.
 
Blev att snirkla runt på räckes banor och han kändes så sjukt fin! Det är såhär det ska kännas, nu föll bitarna på plats igen!
Jag kunde sitta upp, ha en stadig hand, hitta ett bra avstånd och bara flyta på hur bra som helst och han hoppade som den lilla gud han är^^
 
Hoppade banan på 1m 110 och allt kändes såå bra!
 
Nu är jag nöjd och nu laddar vi inför Nordmaling om 2 helger, men nu får han en liten vilovecka sådär i mellan,
blir perfekt!:)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback