The key to everything is trust

Halvseg och frusen då det är dåligt väder och kallt ute idag.
 
Igår blev en mysdag men halvspontan bio, såg baksmällan 3 och sen var riktigt kul den med^^
 
Idag så segade vi hemma fram till lunchtid då vi for ner och käkade massa kina buffee och det satt förjävla bra!
Träffade Sebra nere på stan och Älskling for iväg med honom och jag for hem till mig och om några timmar väntar Eva Jonsson träning med Gucci^^
Det ska bli kul med hade väl uppskattat lite bättre väder om jag säger så, men en så länge regnar det iallfall inte (A)
 
Imorn så blir det att göra bort stallet på morgonen, fara förbi och hämta ut min klänning som jag inte orkade göra idag och sen plocka upp Älskling hos Sebra för att sedan rulla vidare någonstans :)
 
Blir förmodligen en bra dag de med!^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback