This is the first place he would go

Är så sjukligt trött att jag blir pigg och inte kan sova..
 
Om vi börjar från imorgon på morgonen då, vaknade klockan 6 efter att ha sovit i ungefär 4 timmar upp och jobba på ica mellan 8-2, jobbet gick bra och det gick rätt snabbt, efter det åka hem till Putte i holmsund där Älskling också var, för att äta och powernapa innan vi strax efter 8 rullade iväg mot yran i våra VIP band för att jobba, När vi kom fram fick vi varsitt Crew kort och blev satta i jobb.
Jag och älskling började i biljett tältet där vi bytte biljetter mot armband och det var riktigt mycket folk där också så det blev sjukligt stressigt!
Stod där till strax innan Nause började spela och då bytte vi till att stå dörrvakt till VIP avdelningen istället. 
Vi fick iallfall höra Nause live för såg något gjorde vi inte, men det var faktisk en mysigkväll att fira 7 månader på^^
Jobbade fram till 2 innan vi tog bussen tillbaka till homsund, Kom hem strax innan halv 4, åt massa mackor, och däckade i soffan, vaknade till vid halv 6 och gick då och la sig i en säng på övervåningen medan Älskling och Putte fortsatte sova i sofforna.
 
Vaknade strax efter 10 efter at ha sovit brutalt dåligt.
Segade i homsund ända fram till 2 då jag började jobba igen och har jobbat fram till 7, efter det har jag kommit hem, duschat och färgat håret och nu ska jag försöka sova.
 
Jag tar helt enkelt lite lov i förväg och är hemma den här veckan, Jag är färdig med allt skolarbete och ser absolut inte meningen med att fara till skolan och sitta och rulla tummarna i massa timmar 3 dagar den här veckan.
Istället ska jag fixa lite hemma och ta hand om hästarna och allt sånt, ska även hämta ut min klänning imorn som jag ska ha på Älsklings student, hoppas bara den passar för var inte så sugen på att skicka tillbaka den.
 
Näe nu säger jag godnatt för ikväll!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback