I got your love

Sitter nu i vardagsrummet och har kopplat in min mobil till älsklings högtalare så jag kan lyssna på grym musik med bra ljud!
Har duschat, och käkat 2 knäckebröd med ekologiskt nyttigt jordnötssmör som endast innehåller jordnötter, vegetabilisk olja och lite salt, med skivad banan och en proteinshake med pärnsplits smak.
 
Nu sitter jag mest och väntar på att älskling ska komma hem samtidigt som jag bläddrar igenom lite gamla bilder på datorn.
 
Hihih jag var ganska snuttig när jag försökte vara scene för ca 3 år sedan, har förändrats litegrann iallfall (A)
 
 
Nu dör min datorn snart....





du gör som alla andra alternativa "scenekids" = gör hela håret till en lugg

2013-03-21 » 12:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback