I'll hold you forever

Svar: man både lyssnar och läser i böckerna men mest lyssnar.
 
Sista dagen i skolan innan lov och det känns förjävla bra om jag säger så.
Gårdagen bestod till största del av Italienska plugg och skrev provet nyss och det kändes faktiskt bra! Ett av de bättre italienska proven faktiskt, eller så kändes det iallfall.
Annars känner jag mig sjukt stolt över att jag fick C på mitt matteprov som jag fick tillbaka igår! Har typ aldrig fått så bra tidigare för jag är sämst på matte så känner mig riktigt stolt!
 
Idag så är det en grå och tråkig dag, det är inte jättekallt men det blåser och slasksnöar.
Sover hemma ikväll och sen jobbar jag hela helgen, 
 
Idag firar även jag och älskling 4 månader!^^,
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback