Im wishing

Min underbara Lilla Grå slutar aldrig förvåna mig!
 
I L:cn var han lite övertaggad och jag skulle ha försökt plocka ihop honom mer, med den nya bedömningen som var innebär det ju att man rider både grund och omhoppning även om du har fel i grunden.
Själv fick jag ett pet på 5an där jag borde ha tagit en halvhalt men vi hade snabbast tid i omhoppningen så hade jag bara tagit den där jäkla halvhalten så hade vi vunnit!
Men riktigt nöjd var jag:)
 
I L:bn så var däremot jag överladdad, Jag ville verkligen verkligen gå runt dubbelnolla och jaa vilket resulterade i att jag kanske red lite väl mycket med rösten och det enda jag tänkte på var under över igenom. Trotts att avstånden blev halvkassa så ställde min superponny upp till tusen! Vi dubbelnollade och hade snabbast tid och vann klassen!
Första vinsten i L:b !!:D
Helt galet att vi lyckades slå så många bra med den rundan men jag kan inte vara nöjdare med honom. 
Han är verkligen så otroligt schysst och underbar och nu ska jag bara få ordning på mig själv så kommer det här bli en grym tävlingssäsong!.
 
Nu ska jag klippa ihop lite filmer från i helgen!^^,
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback