Our song on the radio but it dont sound the same

Imorse hörde de som var och provred av sig och sa att de var helt såld på henne men att de skulle vilja ha henne på prov ett tag för att se ifall det funkar och isåfall behålla henne efter det.
 
Det känns så konstigt.
Som om jag inte riktigt har fattat det än, att min lilla älva ska försvinna ifrån mig.
Mina bästa vän, som alltid har funnits där kommer inte göra det längre.
På ett sätt känns det som om jag sviker henne men samtidigt vet jag att jag sviker henne mer genom att jag inte har tid för henne och jag vill att hon ska komma till någon som har massa tid för henne och som hon kan ge allt som hon gett till mig.
 
Min älskade Tingeling <3
 





Kan inte enns tänka mig hur jobbigt det här måste vara för dig johanna :( Hör följt dig ett bra tag nu och har blivit så glad då jag sett att Tingeling har hoppat. Har spänt följt dig genom equipe ;)

Svar: åh tack vad gullig du är! ^^
Johanna Persson

2013-04-02 » 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback