Stuck in her daydream

Sitter nu hos Älskling efter en lite halvstressig dag.
Min lillasyster blev idag inlagd på sjukhus behöver operera bort blindtarmen så ett par veckor framöver kommer det bli mycket stalljobb!
3 ponnysar på en ryttare, tur att jag har påsklov och att Iddy ska vila veckan ut eftersom hon har vaccinerats. Sen åker ju Älskling till Thailand på måndag och blir borta 16 dar så kommer ju inte ha så mycket annat att göra.
Hon opereras ikväll eller inatt och förhoppningsvis går allting som det ska så hon inte behöver vara borta så länge från ridningen.
Är ju synd att hon kommer missa Micke Schultz träningen och förmodigen första utomhus tävlingen också.
Hon är inte så glad över det kan man ju säga...
 
Så jag hoppas att hon kryar på sig ordentligt och att allt går bra!
 
Nu ska jag titta en stund på när Älskling och Brorsan spelar zombie spel och sen blir det att köra ett träningspass!:)
 
 





Men snälla. Hon är ju på banan på ett par veckor igen:)

2013-03-25 » 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback