Why did you have to wait

Gormorgon på er idag är en fin dag och även tävlingsdag!
Har hunnit varit ute och släppt ut hästarna, och kört ett morgon pass, axlar, rygg och kondition. Detta pass var lite lungare än det igår vilket kändes bra med tanke på allt som ska göras idag så jag har orken uppe:)
 
Om ett litet tag ska jag gå ut till stallet och mocka och packa grejer samt rida Gucci och hel raka Tingis som låssar hår som jag vet inte vad, så får hon blir lite tävlingsfin!^^,
 
Ska hoppa L:c med henne idag och jag hoppas hon är på G, och är hon på G så äre bara att köra på som fan och hoppas på det bästa!:D
 
Näe dags att aktivera mig, Håll tummarna för mig och Tingis idag!!<3
 





» Elin

Klart jag håller tummarna!

2013-03-22 » 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback