Come on baby turn the lights on

Har slutat skolan för ett tag sedan och just nu väntar jag och Älskling på att Danne ska sluta så vi kan gå ner och tricka på konstgräset på nolia, eller jag ska inte tricka idag för jag har ont överallt och känner mig som en hundra årig gubbe men jag ska iallfall titta på de och spana in tekniker och sånt ^^, Det är ju somsagt fint väder även idag så blir nog en utomhus dag igen, fast självklart så lyckades jag ju bränna mig igår -.-' bara för att jag har typ albinohud, så just nu ser jag ut som en fräknig tomat, även läpparna är typ smått svullnade, röda och svidiga. Bra där Johanna bra där, jag vet ju själv att jag knappt kan vara ute i solen utan att bränna mig -.-'
 
Annars har den här skoldagen gått väldigt fort, fick tillbaka mitt nk prov vilket resulterade i ett C+ hade tydligen på gränsen till B så känner mig jävligt nöjd!^^,
 
Gucci får en välförtjänt vila idag efter fina insatser i helgen så mamma är gullig och tar honom idag ^^
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback