I like you alot

Har varit en skön dag idag, trotts att den har varit lång har den gått rätt snabbt.
Hade skola till 15.40 och sen for jag Älskling och Sebra in till stan ett tag, mötte upp lite folk de kände, de trickade lite på en gräsmatta och sedan for jag hem för att fara mot hippo och tvätta Gucci, som skötte sig oväntat bra med tanke på att han i princip hatar att bli duschad, men tror han tycker det är ganska skönt ändå ^^
 
Just nu ligger jag i min  egen säng hemma och funderar på att snart sova, Älskling har lite killkväll med Sebra så jag hoppas de har de roligt :)
Imorn slutar jag tidigt, redan 13.40, vet inte riktigt vad jag ska göra sen men blir iallfall att sova hemma imorn också, tar utsläpp både imorn och på torsdag.
 
Nu ska jag se nått avsnitt Reborn och sen sova.
 
Haha, första bilden på mig och Älskling, charmigt fast nää ^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback