It's impossible

Igår blev en skön kväll, Sebra kom över och vi käkade mat, for ut å lekte runt på ängarna och sen åkte vi å köpte massa godis och såg på film, Wreck it Ralph, alltså en tecknad film, den var faktiskt rätt bra ^^
 
Somnade runt 12 och klev upp vid 7 dock hade vi varit vaken sen 6 då vi ställde tidigt alarm, vaknade dock av att jag grät för jag drömde cp drömmar, det var däremot inte så kul, men det var rätt mysigt att vi båda klev upp tidigt och åt frukost för det brukar vi nästan aldrig göra för Älskling är alltid så morgontrött ^^
 
Idag så har jag långdag, ska passa på att skriva klart mitt historia arbete och sen blir det att åka in på hippo ikväll och tvätta Gucci inför tävlingen ^^
 
 

 Som svar på en fråga så gillar jag Draggen, Det är skön miljö och jag gillar folket, dock är jag väll kanske inte så lik de flesta som går här så personligen skulle jag kanske passa bättre in på midgård vilket jag nästan ångrar litegrann att jag inte valde just pågrund av folket och atmosfären där men samtidigt så ska Sam linjen där inte vara lika bra och sen hade jag ju aldrig träffat Älskling ifall jag hade gått där :]
Men i helhet så gillar jag draggen och är nöjd med mitt val :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback