Just past your lips

Det är alltid lika kul att komma till skolan och inse att man inte har någon lektion och börjar 11.40...
Hade kunnat dra en feet sovmorgon som dessutom hade varit välbehövlig!
Aja...
 
Igår spenderades iallfall halva dagen på ica eftersom det var inventering på G, ALLT ska räknas, vi jobbade mellan 8 - 14.30 men tiden gick ändå rätt snabbt för att man höll igång hela tiden.
 
Sen for vi hem till Älskling och lekte lite på baksidan, han trickade omkring och jag satt mest och skrattade åt han ^^
Hjälpte honom sedan att plugga inför sitt prov innan vi gick och la oss, var verkligen heelt slut!
 
Idag ska jag hem fara ut och galoppjobba Gucci, sen blir det in till stan, göra bort idrottsanalysen och kolla över mina andra skolarbeten, känns som jag gjort bort en heldel ändå nu när jag kommit igång lite.
 
Näe nu ska jag typ ta en powernap eller nått, börjar ju somsagt inte förän 11.40
 
Hahaha, man blev ganska seg i huvudet av inventeringen så då kickade natt humorn in XD





Vad har du för planer med din D- ponny tävlingsmässigt? Visst är Tingeling såld? Såg er i vännäs och han är värkligen jättesöt

2013-05-02 » 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback