Oh if you could see me now

Sov bort hela kvällen igår, tror jag och älskling ofrivilligt däckade klockan halv 9 och sov tills ca halv 8. Klev då upp ordentligt utvilad, släppte ut hästarna och for ut och red Gucci på åkern. Asså jag säger bara helveeeeteee så fin han var!! Jag red runt och var hur förvånad som helst över min lilla ponny som gjorde flygande trav, som vi knappt har tränat på och klockrena galopp ombyten! Ville knappt sluta rida för han var så otroligt jävla jättefin!!:D
Åkte sen ner till nydala och trickade några timmar innan vi åkte hem och har sett på hockey, bra jobbat sverige säger jag bara!!
 
Nu har vi just käkat sen pizza middag och nu ska vi se film^^,
 
Imorn väntas hoppträning och det ska bli riktigt kul! :D
 





vad ä tricka?

2013-05-19 » 11:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback