This is fucking awesome

Igår spenderades i princip hela dagen utomhus i det underbara vädret!:)
 
Klev upp klockan 8, gjorde stall och for ut och joggade Gucci som kändes fin och pigg efter tävlingshelgen.
Åkte sedan till vännäs och kollade på elit lagen, och MSV B klassen efter det. Kom tillbaka till stan vid halv 3, käkade lunch och sen kom Sebra och sen for vi ut och trickade någon timma. 
Man känner sig så brutalt dålig jämfört med de, men just nu håller jag på att lära mig setups, det går väll helt okej, börjar förstå tänket och rörelserna men måste få in tekniken. Idag har jag iallfall världens jävla träningsvärk och är stel som en pinne! 
 
Sen for vi på ica och gjorde en egen ben and jerrys, med vanlijglass, digistive men peanutbutter och banan, samt hackade chokladgodisar med typ toffie i, himelskt god men såå mättande, har typ över 1 liter glass kvar ;p
 
Idag så har jag precis gjort bort, läs och hörförståelse i italienska och det kändes okej.
Idag är det fint väder och denna dag kommer säkert spenderas utomhus med^^,
 
Tänkte iallfall att jag kunde visa en bild på hur mitt Eskadron täcke som jag fick ser ut, googel bild men det får duga ^^,
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback