To realize that we used to have we don't have anymore

Anonym Om:
Vad har du för planer med din D- ponny tävlingsmässigt? Visst är Tingeling såld? Såg er i vännäs och han är värkligen jättesöt
 
Med Gucci är min plan under den här tävlingssäsongen och nästa som är min sista att försöka starta L:a, jag hoppas på att kunna debutera L:a i slutet av den här säsongen och under nästa år skulle jag vilja börja jobba på att få stadiga L:a rundor och går det bra skulle jag gärna vilja kvala MSV, jag kanske inte hinner starta MSV innan jag blir för gammal men det skulle vara väldigt kul ifall vi lyckades kvala! :)
 
Tingis är somsagt såld, hon åkte till världens gulligaste familj med där lilla 9 åriga Alicia ska ha henne som en läromästare. Det känns väldigt tomt och jag saknar henne nå fruktansvärt mycket men jag vet att det här är bäst för henne och hon kommer få det hur bra som helst där borta och jag är jätteglad för hennes skull! 
Även fast hon inte räknas som min längre kommer hon alltid att vara min finaste Lilla Röda <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback