Walking dead

Trött, trött trött och trött. Kunde inte somna igår, blev jätte pigg när vi skulle sova och kunde inte somna förän efter 3, man var inte speciellt pigg när klockan ringde vid 7 och sen kommer jag till skolan och får veta att vi hade sovmorgon till halv 10, kul... jävligt kul.
Känner mig helt död och har påsar under ögonen som är större än kina -.-'
Jag vet någon som kommer ta en tidig kväll ikväll!
 
Maja har Gucci på dressyren ikväll och jag ska fara ut och skritta Iddy, sen om jag orkar ska jag sätta mig på träningscykeln och trampa till nått avsnitt av Reborn men vädret är så underbart att jag förmodligen kommer somna på gräsmattan. 
 
 
Idag slutar jag sent men funderar på att höra med Micke ifall jag kan få ha nk på torsdag istället för idag eftersom vi har halvklass, skulle kännas väldigt skönt, jag ligger ju väldigt bra till så det borde inte vara några problem!
Annars slutar jag tidigt imorn, hyfsat tidigt på torsdag och förmodligen runt 12 på fredag. I helgen jobbar jag lördag dag, söndag kväll och på lördag har även jag och älskling varit tillsammans 7 månader, tiden bara flyger iväg <3
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback