When you see what I have done

Efter skolan igår for jar ner till stan igen för att se hur det gick för pojkarna med yran jobbet, de hade verkligen fullt upp hela dagen! Som tur var träffade jag Patric och Jasse på stan som jag inte träffat på ur länge som helst så hängde med de nästan enda till Älskling slutade jobba. Vi gick omkring litegrann och hängde i SF parken med några andra av deras vänner och hade det skönt.
När Älskling slutade for vi ner till Campus där de tränade ett tag innan vi for hem och såg på tv och tjockade oss med lite tacochips, sen strax efter 12 totaldäckade jag i sängen och märkte inte ens när älskling kom in och la sig bara några minutere fter mig.
 
Idag är jag vaken men halv seg, har italienska men vi ser bara film eftersom vi gjort bort allt annat i italienska. 
Annars har jag bara en svenska uppgift som jag ska göra klart och sen slutar jag för idag. Blir då att fara ner på yran för att kolla lite brändboll medan älskling jobbar. 
Jag blir där några timmar innan jag far hem och tar hand om alla djuren. Älskling stannar kvar i stan för han jobbar imorn och även jag jobbar imorn fram till 2.
 
Sen blir det stan och myskväll då vi har 7 månader tillsammans <3
 
Snodde en bild från Jasses blogg ^^
 





» manda

fan vilken söt bild på dig!!

2013-05-31 » 14:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback