Hands are shaking I can't breath

Idag är det exakt ett år sedan jag och Thai blev tillsammans.
 
Jag minns den här tiden så väl, när allting var så fint och gulligt och man var nykär och pirrig hela tiden och allt var så spännande. 
Men tiden i början var inte bara lätt och spännande utan även lite halv svår när man är i det stadiet att lära känna varandra, börja kunna prata om saker och lita på varandra. 
Men allt gick ändå rätt lätt för oss, kanske för att vi båda är ganska öppna personer.
 
Sen vet jag inte riktigt hur det gick till hur vi nästan efter bara 1-2 månader i princip började bo tillsammans.
Jag menar hur många par klarar av att bo tillsammans från så tidigt i ett förhållande, inte så många tror jag nog.
 
Men allt har ju som sagt inte varit lätt för oss, jag menar inget förhållande är perfekt och det är inte vårat heller, Vi har gått igenom svåra och jobbiga perioder som jag inte tänker på in på men det känns som att kan vi klara oss igenom det kan vi nog klara oss igenom det mesta så länge känslorna finns där.
 
Jag är så glad att jag har honom som pojkvän för han ställer verkligen upp på mig till 100% och jag har utvecklats och vuxit väldigt mycket som person under det här året.
 
Hur som helst så älskar jag honom över allt annat och vad som än händer med oss i framtiden kommer han alltid ha en plats i mitt hjärta, min finaste Jonathan <3
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback