I have a elastic heart

Lyssnar på soundtracket från Hungergames och alla låtar är så vackra! Speciellt Elastic Heart! Hela soundtracket finns på spotify som ni verkligen borde lyssna på!
 
Höll på att försova oss imorse så det blev snabb uppstigning och så upp iväg mot körskolan.
 
Idag tränade vi på uppfång ( typ krypköra i backe ) och start i backe, samt att vi körde mycket i korsningar och idag kändes det faktiskt riktigt bra när jag körde. Börjar kännas naturligt och få bättre flyt så jag är jättenöjd.
Nu under helgen får jag och pappa träna på att backa och parkera eftersom det är nästa uppgift!
 
Annars så har jag faktiskt känns mig ganska pigg idag trotts en tidig morgon och har faktiskt jobbat på alla lektioner vilket är ovanligt för att vara mig på en fredag. Dessa dagar brukar jag oftast sitta och bara vänta på att få gå hem.
 
Näe jag kommer hem ska jag förmodligen ut med min lilla gråa ponny om jag fortfarande känner mig pigg, och sen på kvällen kommer min fina lilla asiat ^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback