I wanna be brave like you

Vad har hänt i helgen dårå?
 
Joo i lördags så var vi med Danne och måste ju bara säga att deras hus var inte dåligt fint!! Sen att han hade en Mops gjorde ju hela dagen tusen gånger bättre då jag satt och gosade med den nästan hela dagen, som ni säkert redan vet så ÄLSKAR jag Mopsar och längtar tills jag har tid och råd att köpa en egen^^ Sen hade de till och med en bastu så självklart passade vi på att basta och det var riktigt skönt, speciellt när det är så kallt ute nu mera.
 
Sen åkte vi alla 3 hem till Thai och såg Haunting in Conneticut 1 och halva 2an och de är riktigt bra men satan så äckliga! och att de är based on a true story är ju ännu äckligare!
 
På söndagen så åkte vi in med ponnysarna på Hippo och red lite i ridhus, tränade mest lydnad och de stod 2 cavalettis rätt upp så vi tränade på att göra halt efter första cavalettin och att de skulle lyssna tillbaka och inte bara rusa iväg. Och det gick faktiskt riktigt bra ändå, han var inte allt för vild efter att ha skrittat i en hel vecka.
 
Idag ska jag hem och skritta Gucci iallfall eftersom de inte går att göra så mycket annat och sen så blire nog lite plugg och att se på film men nu ska jag fortsätta läsa Shingeki no Kyojin (attack on titan) Mangan är verkligen sjukt bra och exakt som serien! Inte alls som när de gör filmer efter böcker utan de här är verkligen exakt desamma och jag längtar tills jag kommer dit serien slutar så man får veta vad som händer sen!!^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback