I'll carry you away

Har ätit glass, gosat med Basse, pluggat matte, hjälpt lillsyrran med sin matte, pratat med världens finaste älskling^^
 
Matten gick väll lite halvdant, ibland får jag till det och ibland inte och jag vet egentligen inte vad jag för för skillnad men men, nog skajag väl lyckas få E på detta prov ändå, peppa peppa!!
Sen kände jag mig som väldens pro som lyckades förstå Majas matte hur lätt som helst ( vilket jag borde eftersom det var 3 år sedan jag gick i 8an ) haha visar ju faktiskt att jag trotts allt har gjort framsteg XD
 
Just nu saknar jag med min finaste pojke och vill att han ska komma hit så vi kan gosa ihop oss under ett täcke och se bra filmer. Men man kan ju inte alltid få som man vill :(
 
Annars hade jag sett till att Pontus bryter ett par ben i kroppen för att han alltid ska jävlas med mig, äckel!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback