Im at the end of the world

Blev en lugn dag idag också, men åkte iallfall till skolan och skrev mitt matteprov innan jag for hem igen, matteprovet kändes väll sådär, men jag borde åtminstånde ha klarat de annars har jag helt enkelt slösat bort ett helt lov med massa matteplugg!
 
När jag kom hem igen tryckte jag i mig lite ipren och for ut och red Gucci som i princip inte gjort någonting sen i måndags, tror ni han var pigg eller tror ni han var pigg?
Dock har han varit riktigt jäkla pigg den senaste tiden och när han är pigg blir han väldigt dryg eftersom han börjar fjanta omkring och kolla efter läskiga saker i skogen och han är inte alls den typen av ponny så det gör mig ganska irriterad.
 
Nu ligger jag i sängen och väntar på att Thai ska komma hem från jobbet, så vi kan se film och mysa i soffan tills jag somnar :]
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback