Just let me in

Hoppträningen igår gick braa, hade styrke övningar, med studs, hoppa på böjt spår, korta avstånd och sånt.
Gucci tyckte det var sjukt jobbigt och blev riktigt trött i slutet av allt kortande och bakdelsjobbande. Hade kanske bättre flyt förra träningen men han lyssnade tillbaka betydligt mer och var lydigare den här träningen så är ändå väldigt nöjd. Idag ska han få komma ut och trava ur lite träningsvärk för det lär han definitivt ha.
 
Annars idag har jag skrivit klart mitt psykologiprov och det kändes bara bra, tyckte inte det var speciellt svårt och jag känner mig nöjd.
 
Nu ska jag försöka hitta på någonting att göra tills bussen går hem klockan 1, så ska iallfall sitta kvar på skolan ett tag tills batteriet på min dator tar slut. Låter som en bra plan!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback