Never did i think that I would be caught

Gårdagen bestod av plugg, godmat och film innan det blev sängen vid 10 tiden, dock sov jag inte så bra men men. Blev att kliva upp vid 6 då jag hade min första körning vid 7.
Och första körningen gick väl helt okej kan man nog säga.
Utomhus var det suuperhalt och vid varje inbromsning lät det typ som om jag torterade bilen vilket var ganska pinsamt men hon sa att det var pga underlaget så får väl lita på henne. Annars så halkade vi faktiskt inte, fick inga kärringstopp och dog inte så jag måste ju ha klarat mig iallfall. Även om den nya växeln är lite ovan så tror jag att jag kommer lära mig den ganska fort.
Hoppas det iallfall! ^^
 
Nu väntar jag på bussen hem, och har suttit på bibblan i 2 timmar men nu är det snart dags att åka ^^
 
När jag kommer hem ska jag äta, sega, plugga, klippa min häst och ikväll väntar Kerstin Träning!
 
Härligt!!
 
 
 
 





» Agnes

Oj där har jag inte kollat.. får göra de för jag älskar deras kläder!:)

2013-11-27 » 13:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback