Such a heavenly way to die

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar. 


Oj det beror ju allt på vilket ämne det handlar om, tillexempel med Gucci har jag som mål att kunna rida L:a mitt sista år. Hade ju egentligen som mål att starta L:a i år och hade inte hippotävlingen blivit inställd hade jag kanske lyckats, men jag stressar inte. Ser ingen ide att stressa upp i klasser om man inte känner sig redo då väntar jag hellre tills nästa säsong :)

 

Vad jag har för mål med mig själv i framtiden är väll att kunna jobba med det jag vill, som just nu är innom journalist och media branschen men det kommer bli tufft, för det är en sjuk konkurans! Jag hoppas såklart att jag fortfarande är tillsammas med Thai, att vi har det bra och är lyckliga.

 

 
 





Kul att höra dina planer med ponnyn och livet. Din ponny är värkligen sjukt fin.

Svar: Taack ^^!
Johanna Persson

2013-11-04 » 14:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback