You sold me out

Haha, både jag och Thai lyckades somna klockan 6 idag, och då menar jag 6 på eftermiddagen! Vet inte riktigt vad som hände, vi låg i sängen och surade lite på varandra och sen helt plötsligt somnade vi båda 2. Vaknade till vid halv 10 och gick och åt innan jag gick och la mig igen och sen väckte thai mig vid 11 och sen var vi vaken till kanske 1 och sen somnade vi igen och sov hur gott som helst.
 
Så man kan ju inte klaga på att jag inte har fått någon sömn precis för sovit har jag gjort i massor, sen drömde jag världens awesomeaste dröm!
 
Jag och Gucci var ute i skogen på några sandvägar och sen var det en raksträcka med massa hinder murar som stod uppställda efter sträckan och de var typ 2 meter höga och så ba flög vi över de hur lätt som helst och fick perfekt språng på alla hinder! Hahaha känslan var ju inte lugn när man vaknade ^^
 
Idag känner jag mig iallfall bättre i förkylningen och är i skolan, är dock väldigt snuvig men men lite snuva dör man inte av :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback