Im trapped im going insane

Klev upp hyfsat tidigt idag, for hem gjorde bort stallet och lunchade kom tillbaka till stan och har suttit och pluggat matte i lite mer än en timma, och blir bara arg, paniksalgen och frustrerad över att jag knappt fattar någonting...
förstår verkligen inte hur jag ska kunna klara det här för ingenting går ihop i min hjärna, blir som att alla tal och formler bara klumpar ihop sig till något obestämt mönster som jag inte kan förstå...
Tur att Thai fattar iallfall så han försöker förklara för mig även om han tycker jag är dum i huvudet som inte fattar sånt som är så logiskt... blir så less..
tar en mattepaus nu iallfall innan jag sätter mig med det igen..
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback