It will be by your side

Igårkväll så blev det ju somsagt att se på film men ungefär efter halva filmen så somnade Älskling i soffan, haha kände mig hur nöjd som helst eftersom jag ALLTID är den som somnar till film! Så blev att se klart filmen själv och sen gå och lägga mig vid 10 tiden men de var skönt! Efter ett tag kom Älskling in och sen sov vi båda som 2 stockar. 
Hade ju sovmorgon imorse vilket var riktigt skönt! 
 
Dock mindre kul att vakna upp och få reda på att det är kvarka på hippo igen och tävlingen och allt blir inställt...
Kändes förjävla surt då jag var riktigt taggad på den här tävlingen..
Blir förmodligen att träna för Micke Schultz istället eftersom ridhuset går att använda men man får absolut inte gå igenom stallarna.
Eftersom hippotävlingen blir inställd så betyder det att det nu bra är Surf tävlingen kvar för i år..
Jävligt surt!
 
Bild från februaritävlingarna på hippo
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback